Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

Συμβαίνουν κι αυτά...

Και όμως συνέβη και αυτό.
Πριν  από λίγες μέρες, αγοράσαμε κρέμα γάλακτος για μια γρήγορη συνταγή λαζάνια φούρνου. Το προϊόν ήτανε Carrefour σε συσκευασία 3 κουτιών των 250 γραμμαρίων. Ανοίξαμε την πρώτη και είχε κόψει, την δεύτερη το ίδιο. Αποφασίσαμε να μην ανοίξουμε την τρίτη και να επικοινωνήσουμε στο τηλέφωνο με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που αναγραφότανε στην συσκευασία. Με ευγένεια αναφέραμε το πρόβλημα και με ευγένεια ανταποκρίθηκε η κυρία με την  οπoία συνομιλούσαμε και μας παρέπεμψε στην υπεύθυνη τμήματος. Η εν λόγω κυρία που μας ξαναζήτησε τα στοιχεία του προϊόντος και μας παρέπεμψε στο τμήμα εξυπηρέτησης στο  κατάστημα που αγοράσαμε το προϊόν προς άμεση αντικατάσταση. Εκεί, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, ασυνήθιστη για τα Ελληνικά δεδομένα...μια μεγάλη οικολογική σακούλα γεμάτη με προϊόντα Carrefour! Ντολμαδάκια κονσέρβας, υγρό πιάτων, χαρτί κουζίνας κ.α
Ευχόμαστε όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα να ανταποκρίνονται με την ίδια ευγένεια και με ανάλογες χειρονομίες. Η ευγένεια είναι η λέξη κλειδί και για εμάς τους πελάτες και για τους εκπροσώπους των εταιρειών. Ας γίνουμε όλοι πιο ανθρώπινοι και οι λύσεις πάντα βρίσκονται.  Ευχαριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου