Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μια μέρα με τους υπέροχους ανθρώπους του ελαιόλαδου Άλτις της Ελαΐς

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου και ήμασταν καλεσμένοι οι Greek Foodbloggers από το την  Ελαΐς για λαδο-γευσιγνωσία των ελαιόλαδων Άλτις .  Δεν έχω λόγια! Από πού να αρχίσω;
Από τα φαντασμαγορικά γκράφιτι στη μάντρα του εργοστασίου; την υποδοχή στον έλεγχο εισόδου; από την καθαριότητα; (μέχρι και οι αποθήκες γυάλιζαν!), από την ευγένεια και την άψογη οργάνωση; Σας ευχαριστώ όλους θερμά που μας κάνατε να νιώσουμε σαν σπίτι μας.
Για το λάδι  Άλτις τώρα, τι να πω; Ότι δεν είχα ιδέα πόσο χρονοβόρα είναι η επιλογή των ελιών βάσει ποικιλίας, ποιότητας, γεωγραφικής  θέσης , καιρικών συνθηκών, συσκευασίας φύλαξης, θερμοκρασίας απόσταξης και δεκάδες άλλες παραμέτρους;
 Οι πιο υπέροχοι άνθρωποι που έχω δει σε πολυεθνική! Λατρεύουν αυτό που κάνουν και φαίνετε!!! Χαμογελάνε αυθεντικά, εξηγούσαν με τέτοιο πάθος,  που και να μην τρως λάδι, θα το έτρωγες γιατί το έκαναν να φαντάζει χρυσάφι. Που είναι δηλαδή, αλλά λίγοι το ξέρουν.  
Δεν θέλω να πω πολλά γιατί θα ακουστεί σαν διαφήμιση και δεν είναι ο σκοπός μου. Καταγράφω απλά μια καταπληκτική μέρα με υπέροχους ανθρώπους με το ελαιόλαδο πρωταγωνιστή , έτσι για να μας κάνει να το αγαπήσουμε από καρδιάς. Θέλω να ξαναπάω!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τη κυρία Λόλα που με τόση αγάπη απάντησε όλες μου τις απορίες και που με άφησε να γευτώ κάποια από τα κλειστά μπουκάλια, εκτός προγράμματος. Θα μου μείνει αξέχαστο το ελαιόλαδο Σητείας που για πρώτη φορά είδα τη συσκευασία και γεύτηκα. Το ψάχνω απελπισμένα εδώ στη γειτονιά, που θα πάει; θα το βρω!   

1 σχόλιο:

  1. Πονηρούλα, γι' αυτό άργησες να κατέβεις κάτω. Εγώ έφτιαξα την ταραμοσαλάτα με λίγο αγουρέλαιο. Υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή