Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Λαική και συναντήσεις!


Μια τόσο υπέροχη χειμωνιάτικη-καλοκαιρινή μέρα δεν θα μπορούσα να μην πάω λαϊκή και ας είχα στο σπίτι σχεδόν τα πάντα. Πήρα μαζί  μου και τη κάμερα μήπως και πετύχω κανένα περίεργο ζαρζαβατικό αλλά αντ’ αυτού πέτυχα τον chef Δημήτρη Σκαρμούτσο! Chef στο εστιατόριο Αλάτσι  και τώρα γνωστός στο πανελλήνιο από την συμμέτοχη του στο Μaster Chef όπου είναι κριτής!
Φιλικότατος με όλους στην λαϊκή  και με τον σκύλο του παρέα περπατούσε χαλαρά και συνομιλούσε με όλους. Ε, πήγα και εγώ για να τα πούμε λίγο…

Μου είπε ότι είναι η αγαπημένη του λαϊκή αυτή, στην Ξενοκράτους και η άλλη στην Καλλιδρομίου. Συμφωνήσαμε ότι έχει ότι καλύτερο και φρεσκότερο στην αγορά.  Aιφνιδιάστηκε όταν του ζήτησα να του βγάλω φωτογραφία για το Blog και το site www.foodreporters.gr  , το βρήκε κάπως περίεργο!
Είναι ντροπαλός για την τόση δημοσιότητα που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό. Αυτό μου έκανε εντύπωση… Του είπα ότι θα περάσουμε από το Αλάτσι να τα πούμε καλυτέρα περί μαγειρικής και εστιατόρια και με πολλή χαρά μου είπε ότι μας περιμένει. Δεν είναι τόσο αυστηρός όσο φαίνεται!
Αρά περιμένετε περισσότερα soon.
Τελικά από την λαϊκή αγόρασα λεμόνια για να φτιάξω σπιτική λεμονάδα και κολοκύθα για σούπα βελουτέ. Στο μεταξύ έφτιαξα ένα κοκορέτσι με πατάτες στον φούρνο. Συνταγή συντομότατα…

Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου